شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا

عمومی

اصلی‌ترین راهکارهای ضروری برای فعالیت در دنیای شبکه و امنیت توسط شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارائه می‌شوند. این خدمات شامل مواردی همچون پایش و مدیریت شبکه (NOC)، بهینه‌سازی پهنای باند (WAN Op)، تشخیص چهره (Face Recognition)، شبکه‌های مبتنی بر نرم‌افزار (SDN) و اینترنت اشیا (Internet of things) هستند. هر یک از این موارد خود شامل زیرمجموعه‌های گسترده‌ای می‌شوند که رسیدگی به آن‌ها تنها از عهده شرکتی همچون شرکت سورنا بر می‌آید.

علاوه بر این سرویس‌ها، عمده‌ترین بخش عملکردی ما مربوط به تهیه لایسنس‌های موردنیاز کاربرانمان است. این لایسنس‌ها که به شکل کاملاً قانونی تهیه شده و در اختیار شما قرار می‌گیرند، چه از نظر کیفیت و چه از نظر قیمت، بهترین گزینه موجود در بازار محسوب می‌شوند. لایسنس‌هایی که در سورنا به شما ارائه خواهند شد مشمول طیف گسترده‌ای از شرکت‌های مختلف هستند. برخی از این شرکت‌ها عبارت‌اند از:

cisco ,  Splunk  ,  F5 ,  solarwinds  ,  Manage Engine  ,  GFI  ,  Imagicle  ,  Tenable  ,  HP  ,    Fortinet  ,  Brocade  ,  Dell – Emc  ,  Arcon  ,  Live-action  ,  Micro focus و

 

شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا در زمره معدود شرکت‌های ایرانی حوزه امنیت و شبکه قرار می‌گیرد که توانسته است بازار سرویس‌های خود را به خارج از کشور نیز توسعه دهد. این امر خود نشان‌دهنده کیفیت شگفت‌انگیز خدمات ارائه شده توسط متخصصان ما است.

رشد عالی با بهره‌گیری از برترین تکنیک‌های بازاریابی به ما کمک کرد تا در سال ۱۳۹۶ نخستین دفتر مربوط به ارتباط با کاربران خارجی را ایجاد کنیم. این دفتر محصولات قابل خریداری را به شکل مناسب در اختیار کلیه کاربران خارج از کشور قرار می‌دهد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   تیغ جراحی، ابزاری پرکاربرد در جراحی

از ابتدای فعالیت خود تا کنون، اصلی‌ترین اولویت خود را کسب رضایت شما عزیزان قرار داده‌ایم. تمام سعی و تلاش ما در این نُه سال فعالیت، بر روی ارائه سرویس‌های برتر متمرکز بوده است و به لطف ویژگی‌های خاصی همچون مشتری‌مداری، همواره شاهد افزایش تعداد مشتریان خود بوده‌ایم.

کارشناسان و متخصصانی که در شرکت افزار پرداز هوشمند مشغول به کار هستند، به راحتی در زمره برترین‌های حوزه فعالیت خود قرار می‌گیرند. مدیریت چنین کارشناسان باتجربه‌ای به ما این امکان را داده است تا خدمات خود را در هر نقطه از جهان بدون مشکل خاصی توزیع کنیم.

تفاوتی ندارد که شرکتی خرد هستید یا سازمانی عریض و طویل، در هر صورت شرکت سورنا بهترین انتخاب شما برای بهبود بحث امنیت و شبکه‌ها هوشمند است. از طریق راه‌های ارتباطی مختلف در تماس با شرکت سورنا باشید و سؤالات خود را مطرح کرده و با کمک ما، کلیه نیازهای خود را برطرف نمایید.