بهترین هوش مصنوعی در زمینه ایجاد تصویر دلخواه

ترفند ها و نکته ها

پیشرفت‌های مصنوعی کار انسان را در بکارگیری از نرم‌افزار‌های مختلف، از جمله نرم‌افزار‌های گرافیکی راحت کرده است. امروزه با استفاده از ابزار هوش مصنوعی می‌توانید در کسری‌های ثانیه، ایده‌های گرافیکی خود را پیدا کنیبد. یادتان باشد که امروز دیگر نیازی نیست وقتتان را فقط در گوگل برای یافتن تصاویر تلف کنید. می‌پرسید چرا؟ پس با ما همراه باشید تا شما را با بهترین هوش مصنوعی سال 2024 در زمینه خلق تصاویر آشنا کنیم. به عنوان کارشناسان مجله اینترنتی آسمونی اکیدا توصیه میکنیم که این مطلب را از دست ندهید.

بهترین ابزار‌های هوش مصنوعی در زمینه خلق تصاویر

در ادامه به شما خواهیم گفت که به کمک کدام ابزار‌های هوش مصنوعی، تصاویر شما خلق می‌شوند. با ما همراه باشید.

هوش مصنوعی Bing

این هوش مصنوعی قدرتمند، حاصل تعامل و همکاری مایکروسافت و OpenAI می‌باشد. بینگ برای تولید تصاویر از فناوری DALL-E3 استفاده می‌کند. درصورتی که قصد دارید از این ابزار برای خلق تصاویر استفاده کنید، باید دستورات متنی مدنظر خود را وارد کنید. این ابزار هوش مصنوعی تصاویر شما را با نسبت ۱:۱ با ابعاد ۱۰۲۴ * ۱۰۲۴ تولید می‌کند. ویژگی این ابزار هوش مصنوعی این است که امکان خلق تصاویر را به صورت رایگان فراهم می‌کند.

هوش مصنوعی Midjourney

این ابزار هوش مصنوعی که در بستر نرم‌افزار دیسکورد فعالیت می‌کند، بدون شک از بهترین هاست. می‌توانید تصاویری بدون محدودیت و باکیفیت بالا را توسط این ابزار خلق کنید. البته که برخی انتقادات نیز درباره این ابزار هوش مصنوعی مطرح هستند. برای نمونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استایل هنری پیش فرضی که روی عکس‌ها اعمال می‌شود ممکن است مدنظر هرکسی نباشد.
  • شما تنها از طریق سرور دیسکورد قادر هستید متن را به تصویر تبدیل کنید.
  • دیسکورد و فضای آن پیچیدگی‌هایی دارد که سبب می‌شود یافتن دستور خروجی برای شما سخت شود.
این مطلب را هم از دست ندهید :   توضیحات کامل درباره ضریب منطقه ای

این ابزار هوش مصنوعی امکان استفاده از قابلیت‌هایش را به ازای پرداخت ۳۰ دلار برای شما فراهم می‌کند.

هوش مصنوعی DreamStudio

امکان اینکه به کمک این ابزار، چند تصویر را به صورت یکجا خلق کنید فراهم است. می‌توانید اقدام به تغییر عناصر تصاویر کرده و نیز نسبت تصاویر را تغییر دهید. می‌توانید تصاویر خود را با استایل‌های مختلف از جمله کتاب‌های کمیک، فتورئالیسم، اوریگامی و. . خلق کنید. امکان Edit در این ابزار امکان حذف یک عنصر و پر کردن جای آن با عنصر دیگری را فراهم می‌کند. بعد از ساختن حساب، امکان ساخت ۲۵ تصویر برای شما کاربران این ابزار فراهم است.