زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری چه موقعی است؟

ترفند ها و نکته ها

دانستن درباره زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری برای تمامی شرکت کنندگان آن، یک دغدغه است. بخصوص که این نتایج از سوی مرجع برگزار کننده لاتاری به صورت اس‌ام اس و یا تماس اعلام نمی‌شوند. در این مطلب قصد داریم شما را از نحوه اطلاع کامل از نتایج لاتاری باخبر کنیم. اگر شما هم شانس خود را از طریق لاتاری برای مهاجرت به آمریکا امتحان کرده اید، این مطلب برای شماست. اگر به دنبال بهترین خدمات ثبت نام در لاتاری هستید، هم اکنون کارت سبز درخدمت شماست. اما اگر به برنده شدن در لاتاری امیدوار هستید، توصیه می‌کنیم حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید.

چه زمانی نتایج لاتاری اعلام می‌شوند؟

اگر قصد دارید زمان مربوط به اعلام نتایج لاتاری را به صورت دقیق رصد کنید، حتما باید به یک مورد مهم توجه کنید. آن هم اینکه ما باید مفهوم سه مورد زمان ثبت نام در لاتاری، زمان اعلام نتایج لاتاری و زمان بسته شدن پرونده لاتاری را به خوبی بشناسیم. حتما در جریان هستید که در ماه اکتبر ۲۰۲۳ یا همان مهر ۱۴۰۲ ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ انجام شد. حال این نتیجه قرار است روز ۴ می‌۲۰۲۴ یا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شود. از سوی دیگر پرونده‌های مربوط به لاتاری ۲۰۲۵، تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۶ اعلام می‌شوند. بنابراین باید این سه مورد را به صورت تفکیکی به خوبی بشناسیم. معمولا بین ثبت نام در لاتاری و اعلام نتایج آن، حدود ۶ ماه فاصله است.

دلیل محبوبیت ثبت نام لاتاری بین شهروندان ایرانی و خارجی

آمریکا کشوری توسعه یافته است که افراد با نژادها و ملیت‌های مختلف به دنبال مهاجرت به آن هستند. راه‌های مختلفی برای مهاجرت به کشور‌های توسعه یافته‌ای مانند آمریکا وجود دارد. اما لاتاری یکی از آسان‌ترین آن‌هاست. ثبت نام در لاتاری برای شهروندان ایرانی دارای اهمیت خاصی می‌باشد. چرا که تحریم‌های بین المللی ثبت نام شده‌اند که این مهم سخت‌تر و سخت‌تر شود. بنابراین لاکچری، یک امکان بی‌نظیر برای مهاجرت به آمریکا است. اینکه یک کشور برای برندگان لاتاری چقدر سهمیه دارد به فاکتور‌های مختلفی وابسته است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   بهترین هوش مصنوعی در زمینه ایجاد تصویر دلخواه

برای نمونه باید بررسی شود که یک مهاجران یک کشور که به آمریکا سفر کرده اند، چقدر است. هرچه افراد بیشتری از یک کشور به آمریکا سفر کنند، ممکن است سهمیه لاتاری آن کشور کاهش یابد. نکته دارای اهمیت دیگر این است که بعد از برنده شدن در لاتاری باید چه کنیم. هم اکنون همکاران ما در خدمت شما هستند تا صفر تا صد مراحل بعد از برندگی در لاتاری را خدمت شما شرح بدهند.