۶ کاری که باید قبل از کاشت مو انجام بدهیم

ترفند ها و نکته ها

به منظور انجام درست و بی‌دردسر کاشت مو باید به چند نکته توجه داشته باشیم. از میزان اعتبار مرکز کاشت موی مدنظر گرفته تا قیمت کاشت مو و البته قطع مصرف سیگار و الکل و…. هر فردی به دنبال آن است که از فرایند‌های پزشکی مختلف خود حداکثر نتیجه را بگیرد. درباره کاشت مو نیز این قاعده صادق است. اگر شما نیز قصد دارید با آمادگی کامل برای کاشت مو، سر خود را به دست متخصص کاشت مو بسپارید، این مطلب برای شماست. در این مطلب به ۶ کاری که باید قبل از کاشت مو انجام بدهیم اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا شما را برای کاشت مو آماده کنیم.

بیشتر بخوانید:
کارهایی که باید پیش از کاشت مو انجام بدهیم

قبل از شروع فرایند کاشت مو باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

عمل‌های پزشکی با سلامتی و گاها با زیبایی شما ارتباط دارند. بنابراین نباید به دید بسته به استقبال آن‌ها بروید. پیش از شروع فرایند کاشت مو نیز باید به ۶ مورد زیر توجه داشته باشید:

  • انتخاب یک مرکز معتبر: انتخاب یک کلینیک کاشت مو که از امکانات حرفه‌ای و متخصصان کاربلد بهره‌مند است، یک ضرورت است. در این صورت می‌توانید انتظار داشته باشید که در کمترین زمان، عمل نتیجه خود را نشان دهد.
  • قطع مصرف الکل و دخانیات: پیش از انجام هر عمل پزشکی و تا چند بعد از عمل، قطع مصرف الکل و دخانیات اجباری است. در این صورت نمی‌توانید انتظار نتیجه موردنظر را داشته باشید. البته که روند بهبودی بعد از عمل هم با مصرف این مواد مختل می‌شود.
  • سلامت خود را پیش از عمل بررسی کنید: پیش از عمل باید درصورت برخورداری از بیماری خاص از پزشک مشورت بگیرید. شاید این عمل از نظر سلامتی گزینه مناسبی برای شما نباشد.
  • رعایت نکات بهداشتی: تا چند روز بعد از عمل نمی‌توانید استحمام کنید. برای همین قبل از مراجعه به کلینیک حتما حمام بروید. به علاوه اینکه برای انجام برخی از روش‌ها نیاز است که موهای خود را بتراشید.
  • موجبات راحتی خود را فراهم کنید: پروسه کاشت مو طولانی است. بنابراین هم از نظر تغذیه خود را تامین کنید و هم از لباس‌های راحت استفاده کنید. یادتان باشد که نباید به نواحی پیوند شده دست بزنید.
  • قیمت کاشت مو را درنظر داشته باشید: قیمت کاشت مو وابسته به عوامل مختلفی متغیر است. از روش عمل گرفته تا سابقه و تجربه و پزشک متخصص. البته که کلینیکی که قصد مراجعه به آن را دارید هم در این باره تعیین کننده است. یک کلینیک با امکانات بالا، قطعا هزینه بیشتری را برای شما داراست. هزینه‌ای که ارزش سلامتی و زیبایی شما را دارد!