ثبت شرکت و برند در شیراز

عمومی

ثبت شرکت و برند در شیراز

اگر مایل هستید که فعالیتی در بستر خانواده ودر ابعاد محدود کار کنید بهتر است جهت ثبت شرکت مسئولیت محدود با دونفر اقدام نمایید که در این مرحله باید با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها مشخصات این دونفر را به همراه سمتشان به علاوه ۵ اسم برای شرکت ، سرمایه شرکت و سایر مشخصات خواسته شده در سامانه وارد نمایید و منظر تایید آنها بمانید.

چنانچه پس از مدتی با مراجعه به سامانه کارشناس اداره ثبت پرونده شما را تایید نموده بود نوبت به ارسال مدارک به اداره ثبت می رسد که شامل مدارک شناسایی اعضا و ممدارک ثبت شرکت می باشد .

پس از ارسال نتیجه بررسی مدارک نیز به شما اعلام می گردد که چنانچه تاییدیه باشد باید در وهله آخر به اداره ثبت شرکتها رجوع کرده نسبت به تحویل مدارک ثبتی شرکت خود اقدام به عمل آورید.

جهت ثبت شرکت https://brandregisterco.com/company-registration جهت انجام امور بازرگانی و یا اخذ گرید و شرکت در مناقصات بهتر است ثبت شرکت سهامی خاص در شیرازبا ۵ نفر عضو را انجام دهید که تمامی مراحل آن همانند ثبت شرکت با مسئولیت محدود می باشد.

ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در شیراز

شرکتهایی با عنوان پیمانکاری ، خدماتی و تولیدی تقاضای بالایی را در میان درخواستهای ثبت به خود اختصاص می دهند زیرا رنج بالایی از فعالیتها را در بر می گیرند.

کلیه این فعالیتها در قالبهای سهامی خاص و مسئولیت محدود به ثبت میرسند که با بررسی میزان فعالییتان انتخاب می گردند. چنانچه قصد دارید فعالیتهایی در سطح گسترده و اخذ وام و شرکت در مناقصات داشته باشید ، می بایست شرکت سهامی خاص به ثبت برسانید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهنمای کامل خرید لوازم عروس

شرایط تعیین نام شرکت

در ثبت شرکت در شیرازhttps://brandregisterco.com/company-registration-in-shiraz انتخاب نام بسیار مهم است چراکه وجه تمایز شرکت شما از سایر شرکتهای همکار است و سبب شناسایی کار شما از سوی مشتریان خواهد بود لذا باید در انتخاب آن دقت نمایید.

با توجه به قوانین تجارت ایران در حال حاضر نام شرکت باید حداقل از سه سیلاب تشکیل شده باشد که ریشه آنها اصالتا” فارسی باشد مثلا” کلماتی مانند تکنو یا تله کام قابل ثبت نمی باشند چرا که ریشه لاتین دارند پس چنانچه در اسم شرکت خود از این دست واژه ها استفاده کنید نام شرکتتان مورد تایید قرار نمی گیرد.

ثبت برند در شیراز

ثبت برند در شیراز برای استمرار و موفقیت کار شما دارای اهمیت فراوانی است . به ویژه برای برند شرکتها به دلیل اینکه اسم شرکتها بنابر قوانین طولانی و چند سیلابه هستند اگر محصولات و خدمات شرکتها دارای یک برند کوتاه و با معنایا اصطلاحا” مختصر و مفید باشند بسیار راحتتر شناخته شده و به خاطر سپرده می شوند.

همچنین تبلیات آنها چه در جراید و رسانه ها و چه تبلیغات دهان به دهان آسانتر می باشد . پس می توان گفت که برند و ثبت آن رکن اصلی تبلیغات است . به علاوه برند جهت اخذ استاندارد ، صادرات ، اعطای نمایندگی و بسیاری موارد دیگر نیز لازم می باشد .

ثبت برندhttps://brandregisterco.com/brand-registration-steps  را می توان به شکل نام تجاری ( یک یا چند واژه)، علامت تجاری ( طرح یا تصویر ) منحصر به فرد به ثبت رساند. علامت تجاری را لوگو یا آرم نیز می نامند. پس برای ثبت هریک از انواع برند در شیراز با ما تماس حاصل نمایید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   چطور کاری کنیم که قبض آب مبلغ کمتری داشته باشد؟

مدارک ثبت برند در شیراز

مدارک ثبت برند در شیراز شامل مدارک شناسایی شخص حقیقی ( کپی برابر اصل ) به همراه مجوز فعالیت او و نمونه ای از برند مورد تقاضا می باشد . مدارک ثبت برند حقوقی هم علاوه بر مدارک ثبت شخصیت حقوقی برابر اصل مدارک شناسایی مدیر عامل شخص حقوقی مجوزی دال بر موضوع فعالیت شرکت و نمونه برند مورد تقاضا می باشد .

زمان لازم جهت ثبت برند:

لازم به ذکر است که ۵ مرحله فرایند ثبت برند مدت زمان دوو نیم ماه کاری الی ۴ ماه زمان خواهد برد.

ثبت برند مادرید و ثبت برند بین المللی

اگر بخواهیم که علامت تجاری ما در یک یا چند کشور غیر از کشور خودمان نیز مورد حمایت باشد و از سوء استفاده از آن جلوگیری کنیم می‌بایست علامت خود را به صورت بین المللی ثبت نماییم. برای اقدام نسبت به ثبت بین المللی و دریافت حمایت سایر کشورها از علامت تجاری، لازم نیست که به طور جداگانه در هر یک از کشورهای مورد نظر اقدام به ثبت نماییم و ثبت در یکی از کشورهای تحت موافقتنامه و پروتکل مادرید برای دریافت حمایت بقیه کشورهای مورد نظر یا همه کشورهای تحت پروتکل کفایت می کند.

هر شخص می تواند در هر کدام از کشورهای تحت این پروتکل که به نحوی با آن کشور مرتبط باشد ( از نظر ملیت، اقامت در آن کشور، اقامت شرکت یا بنگاه صنعتی یا تجاری در آن کشور) متقاضی ثبت علامت تجاری خود به صورت بین المللی در آن کشور گردد بدین معنی که ابتدا برند خود را به صورت داخلی به ثبت رسانده و سپس برای ثبت برند به صورت بین المللی تحت سیستم مادرید در کشورهای مورد نظر خود میتواند اقدام نماید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهنمای خرید رولبرینگ از معتبرترین شرکت ایران